One day left

En dag kvar till Melissa Horns mini spelning som jag och Millan ska gå på :) Det kommer att bli grymt! ;) Idag har jag spelat gitarr fem timmar liksom igår :) Ganska skönt och spela framförallt och lära sig, och det går framåt, det är mycket posetivt! jag är så jävlarns glad idag kan de bero på Daniels walk away? :) Den är grym! Haha men annars har jag inte gjort så mycket ^^ Jo flummat runt med min Karro hela dagen och gravat åt våra mongoskämt som endast några få förstår ;) Imorgon är det studiedag och det innerbär ledighet, whiowhio :) Ja vad mer kan man säga? Jag älskar mitt liv, min skola,min familj! Det här livet är så värt och leva. Haha oj låter säkert påtänd eller nåt men jag har lyckorus nu :) det är chillpill. Nu ska jag göra en videoblogg :) Puss & kraam

Fin mongo bild visst? ;)




Mys på kvällen med mysdressen :)


Är man snygg så ä man ;I Tihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0