Mår illa :(

Sitter framför datan och mår illa.. Det är så jävla onödigt att må dåligt! Huvva.
Sitter och nynna på On broadway.. Lite små drygt. Har ingenting att skriva om :( och jag vill bara ha den 10 juli! Jag kan fantisera hur jag Carro, Jossan,Lizzie, Daniel och Christoffer ligger på stranden och bara steker och solar gärnet. Med kanske en cider eller nåt i handen och sedan när det blir för varmt så går man och svalkar sig i medelhavet!;) Men man får inte simma för långt ut! För där finns hajar enligt min mamma och då kan man döö.. Haha och jag får inte följa med nån het spanjor hem för då kan han våldta mej =) Fast det håller jag med om! Sen på kvällen kan man tänka sig att man sitter på någon resturang och äter med alla. Sen gå hem och fixa sig till max för på kvällen blir det party,party ;)



Wiie taggad jag blir nu :)



Hanna-Melissa Horn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0