Ge mig sömn!

Jag kan inte sova! Hjälp mig skulle kanske inte sovit till klockan två idag! Ibland är man rätt korkad ;)
Jag ska boka Magaluf resan imorgon istället :) Dels för att jag va sjuk imorse men också för att det blev lite ändringar! :)
Idag är det  skola om bara fem timmar ska jag upp igen.. Yeah right.. vet ni hur det kommer att gå? Ni kan nog lista ut det tror jag.. Sitter här och lyssnar på älskade Melissa Horn-Vår sista dans. Hon är såå himla bra, men blir helt häpen av hennes texter,dom går hela vägen in till hjärtat, Kanske för att man förstår exakt vad hon menar, och hon skriver ju bara texter om olycklig kärlek, och jag har ju inte tur i den kategorin så alla låtar har en betydelse som man kan sätta sig in i. Det finns en speciell låt som stämmer in exakt. Hela vägen fram asså!


Dåligt ljud men det är denna låt som stämmer så bra in på mig.


Den här låten är också bra


Min pappa har spelat i samma band som hennes plastpappa och min pappa har även träffat både henne och hennes kända mamma Maritza Horn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0