Im so sick of love song.. Im so sick..

Hejsan alla där ute! Jag är fortfarande sjuk och så men imorgon så blir det skola igen :)!
Idag har jag sovit och bara vilat fixat designen som ni ser? Måste plugga lite snart också.
Och packa lite.. för på fredag blir det Stockholm! Supertaggad just nu, saknar mamma och
pappa och alla kompisar.. Men men, på fredag gäller det asså. Åker direkt efter skolan måste
gå tidigare, bussen går 14.10 och jag slutar 14.40.. Haha, sen blir det riktigt kul att sitta på
en buss i 7 timmar..*not* Men jag har ju datan så jag kommer kunna hålla mig uppdaterad och
underhållen.

Saker som ska göras:


Städa mitt rum.
Stoppa i mig lite mat.
Gå ut med hunden.




Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag (:

2009-09-02 @ 17:34:03
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0