If you can see me, look at me!

Två hela dagar kvar... TVÅ hela dagar tills Stockholm men imorn är det en dag kvar. Sitter här med isfrusna händer för att jag gick ut och traska med hunden. Iskallt ute det är ju säkerligen sommar i storstaden fortfarande. Och här är det minusgrader. Men "bor" man i norrland är det väl så.. Har gått och stressat hela dagen över lite saker. Är väldigt förvirrad och så över allt plugg, det blir väl att plugga lite naturkunskap senare som jag tycker att Micke kan hjälpa mig med eftersom att han går natur! Han skulle hjälpa mig på datorkunskapen men han hade psykologi så att det sket sig. Men aa sen har det inte hänt så mycket mer än att jag älskar min pappa som ringde idag på lektionen och det lät såhär.

Pappa-Hej gumman hur är det? Har du lunch?

Jag- Nej jag har matte

Pappa-Okej men jag träffade Jainaba igår och hon frågade när du skulle komma.

Jag- Jaha okej gjorde hon,vad kul.

Pappa - Ja och vi sa hutti till varandra (skitglad)

Jag- Okej haha..

Jainaba är en av mina bästa kompisar och hon är allas lilla Níggah. Spelat Paris i filmen Habib och är allmänt rolig, jag tycker att hon ska bli komiker och det tycker alla typ.

Och ordet "hutti" är typ nått påhittat ord av henne som ingen riktigt vet vad det betyder men kanske nåt slang-ord för neger eller nått liknande. Så kul när folk kan bjuda på sig själv om sin bakgrund.



Jainaba som ligger längst under, älskling!

Puss på dig Micke för inlägget är för din skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0