Hipsters!

Idag har jag varit i stan och kollat runt lite, åt mat på en kina resturang med låtsas släkten. Väldigt god mat fast jag envisades om att åka in till kungsgatan och äta på mitt favorit ställe men nej ingen lyssnar på mig! Vi hann också ta en sväng in i söderhallarna och köpa lite saker på väg hem sa jag en liten rolig grej.

Jag- Gunilla! Vi måste gå av i Kista!

Gunilla- Va? Måste vi?

Jag- Oj jag mena att vi måste gå till gina trícot.

Båda- Hahahhahahahahhhahah

Jag- Det va inte kul...

Grejen är att vi bor i Kista och måste gå av där.. Haha Gunilla är förövrigt min låtsas mamma. Väl framme i Kista började vi traska mot gina tricot, dom hade dock inte en kjol som jag ville ha så att jag gick runt i kista galleria själv tills min tvilling Laura kom mot sin vilja.. iallafall i början!



Mina och Lauras nya trosor! Riktigt heta! Rawr..
Btw så springer vi runt hemma hos henne i bara dom och en tröja! Men ingen får se!
Private ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0