Hej jag är ganska dum i huvudet!

Tjena tjena alla där ute. Idag har vi bara haft två lektioner och sen åkte jag hem. Väl hemma kolla jag tv och pluggade lite... efter alla hade kommit hem så skulle vi käka mat och så men jag har som vanligt världens otur så självklart ramlade jag över en bräda pvg in till vardasrummet för att kattungen inte ska gå in dit. Och ja -.- Självklart ramlar jag och slår i foten eller mest tårna rakt in i en list på väggen och tyå hela min fot är blå och helt förstörd. Trodde först att jag hade en fraktura nedanför tån men nej antingen sprickor eller bara en grov stukning. Men min lilltå nagel gick av helt och det bara rann blod.. Men ja det är väl saker som händer! Men jag känner mig så förbannad jag som ska till Sthlm imorgon :( Blää! Men jag är ju super coola silver Marre så klarar väl det med =). Men nu ska jag blåsa mitt nyfärgade hår och försöka sova lite har som sagt väldigt ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0