Nu närmar sig julen oss!

Nu när det är jul gissar jag på att ni alla därute får och ger julklappar, om man inte åker till Thailand eller något liknande som vissa familjer brukar göra. Ändå ganska skönt och bara ligga på en strand med en drink i handen istället för att sitta framför teven och granen och se kalle anka. Aja jag ska inte klaga.. Den svenska julen är ju mysig faktist!

Men i tanke på julklappar! Vad har eller ska ni önska er av föräldrarna eller släkten? :)

Här är en önskelista ifrån mig till mina föräldrar! Dock är det mer men orkar inte skriva allt, det är kläder jag visat som dom redan vet om.Men men här kommer min alldeles egna önskelista!



Mössa- Någon affär i stan
Glansiga leggings- Bikbok
Spets trosor- Gina Tricot
Ipod-Elgiganten
Klocka-Ur och penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0