Julklappar!

Har ni köpt några julklappar ännu? :) Jag köpte två idag och ska köpa fler ikväll. Jag köpte en perfym och en eltandborste till pappa och till min mamma ska jag nog köpa något ljus eller något! Till Gunilla min låtsas mamma ska jag köpa en stav mixer. Dom har inte det här hemma och det är en väldigt bra sak att ha till hands i köket.

Tänkte ge lite bra julklappstips!

Killperfym- 495:- på Kicks(den jag köpte till pappa)

 

Lyle & scott mössa- 399:- MQ

 

Smart box- allt från -500 :- till 2950+  Åhlens,Rocks, eller affären på karlavägen!

 

Perfymen- En av mina hetaste julklappstips! Till pojkvännen,pappa eller bästa kill kompisen!

Mössan- Till alla tonåringar, pappa, pojkvännen eller till sig själv!

Boxen- Välj mellan en middag för två till lyxhotell i Paris!

 

Här har ni lite tips, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0