Julkänsla på riktigt!

Jag och mammsen började att packa upp julstakar och lucia glitter mm för några timmar sen! Åh JAG ÄLSKAR JULEN!'
Anledningen varför vi gjorde det nu innan dom flesta är för att många redan har gjort det,ja nästan hela kvarteret. Så vi tänkte why not? Haha..

Annars har jag städat lite i mitt rum som har sett förjävligt ut rent ut sagt! Men nu är det fint och RENT åtminstånde,nös säkert 22 gånger av dammet i min lilla svinstia.. Hehe.. Kom precis hem ifrån centrum köpte lite snacks och sura nappar till ett efterlängtat avsnitt av desperata hemmafruar men jag orkar inte slå på teven.

Har föresten hittat en grymt bra eller mer charmig låt :) Låten är översatt till svenska och är egentligen Halo!
Så jävla söt låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0