Goodbye Övik, hello there Sthlm!

Sagt hej då till alla fina i Es1a... Och packat det sista, gråtit en skvätt också..

Es1a! Kommer sakna er och alla dom fina minnerna på den korta tiden vi hade tillsammans.. Dom kommer alrig försvinna bara snurra runt i mitt huvud och påminna mig om dom fina stunderna. Runt runt runt... Kommer ihåg den 24 augusti, fan vad nervös jag var kände inte en kotte.. Och klassrummet 105 det första klassrummet vi var inne i... Jag satt där och alla skulle säga vilken skola dom gått på och jag svarade jag kommer från en skola i Stockholm. Jag undrade vad ni tänkte när en dum 08 skulle gå i eran klass.. Alla gånger man har blivit kallad stockholmarn eller 08:an eller något annat som har med Stockholm att göra.. Men det gör inget tyckte det var kul ibland =) Men ni ska veta att jag älskar er groft mycket Es1a den bästa estet klassen i världen =)

JAG SVÄVAR FRAM I ÖRNSKÖLDSVIK SKJUTER BJÖRN OCH ÄTER SPIK! NEJ NEJ NEJ FEL!

JAG SVÄVAR FRAM I STOCKHOLMSSTAD UTAN NÅGRA HÖGA KRAV KNÄPP EN BÄRS OCH KOPPLA AV ALLIHOPA GÖR SOM JAG!



Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Mysig blogg du har :) du har inte lust att följas åt på Bloglovin'?

2009-11-16 @ 22:04:20
URL: http://fridam.se
Postat av: Marlene

Fridam- Tackar tackar =) Man bli lycklig av att höra sånt! Kikade på din blogg den va verkligen bra!Kram

2009-11-24 @ 15:59:26
URL: http://aahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0