Förlåt!

Sorry för dålig uppdatering! Jag har har haft mycket just nu :)

Igår blev det fest på söder sen vidare till Gärdet. Grymt trevligt med Tosse,Simona,Jennie,Felicia, Viktoria, Adjani och Malle! Fyfan vad skoj det va! Måste göras om tjejer! Haha! Jag blev väldigt berusad och vet inte vad jag gjorde, mycket minnesluckor, Har inte så mycket att säga om det mer än att det va underbart!


Nu ska jag åka till Farsta och köpa något fint till Lauras mamma och pappa som tack för att dom är så jävla snälla och är bäst! Det blir väl någon nfin prydnadssak. Visar senare... Jag ska ju till Kista eller aa till Laura idag! Vi hörs sen ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi måste fan hitta på någonting snart! Saknar dig... MYCKET! puss

2009-11-28 @ 19:27:04
URL: http://hannasday.blogg.se/
Postat av: Marre

JA VI MÅSTE! Saknar dej med Hanna :) <33

2009-11-29 @ 09:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0