Resor framöver!

I sommar ska jag först på Peace & Love sen ska jag vara hemma och ta det lungt lite, Peace&Love är en festival med massa musik och biljetterna kostar 1295 kronor styck.  Och festivalen kommer att äga rum i Borlänge som ligger i dalarna. Sen ska jag som sagt vara hemma lite och den 13 juli så kommer Britney Spears till Stockholm (globen) och min kusin har köpt biljetter till min sånggrupp Ladystar, det kommer bli sååååå kul. Sen i Juli-augusti  drar vi till Bosnien/Moldavien och Kroatien. Vi ska på turné  och visa vad vi håller på med. Det är vad jag ska göra i sommar, vad ska ni göra i sommar?


Bosnien


Kroatien








Och sen i november åker eventuellt jag och Emelies familj till USA florida! Och sola roch chillar! As skööööööönt :)!

FLORIDA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0