Piercingen!





Jahapp då har jag tagigt nåra bilder på min piercing men bara en blev någolunda bra.. :) Men tänkte bara berätta lite om min dag igår och idag, Efter stallet igår åkte jag och sötnos in till gamla stan i regnet och letade efter piercing ställen.. och jaa,, letade en bra stund innan jag fick tag på denise som visste vart det låg och ah sen fick jag ringa mamma och säga att jag vile ta och så pratade dom där på studion med henne och kollade så att det va okej och det va det. Efter 20 minuter så blev det min tur, jag va såååååå hilma nervös. Och han som skulle ta va snuskig som fan men som tur va så va laura med och filmade, haha. När jag kom hem blev jag bemött i centrum av min låtsas mamma, vi gick till apoteket och köpte listerine och sen till ica och köpte varma koppen eftersom att jag inte kan tugga.. Och sen åt jag lite och skjölde munnen och åt is för att minska svullnaden, sen drog jag laura och kristina iväg till grönan och vi hade så fucking kul! Idag känns det mycket bättre men den är mer öm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0