Ny mobiltelefon!

Jaaaaaaaaaaa! Idag får jag en ny telefon!! Innan hade jag k550i men den bytte jag bort mot en walkman som självklart gick sönder.. Aja, sen fick jag en ny då fick jag en w302 inte bra alls.. Den är verkligen sämsta telefonen sony ericsson gjort någonsin.. Men sen valde jag att köpa en ny för pengarna jag fick i julklapp och köpte min då älskade mobil, den va som min pojkvän men icke sa nicke, den gick sönder den med, så in på lagning med den.. tre gånger. Nu i fredags gick den sönder igen så jag fick panik och min älskade mamma ringde phone house huvudkontor och pratade lite allvar ;) Haha så igår vid lunchen så ringde en jätte trevlig tjej mej och pratade med mig om telefonen så bad hon mig kolla på en ny telefon, jag fick välja vilken jag ville :) Bra va?? men det va alla telefonerna jag haft senaste året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0