haha

Bläddra tryck ner knappen neråt i din inkorg och räkna till tio, det smset du hamnar på skriver du nedanför frågorna.

1.
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Östermalmstorg :) på väg hem

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Aha okej <3 när går det?

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
ska vi gå?<3

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
meh du lova

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
haha okej :P

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Kan ju dröjja :) ska leta lite till

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vet inte jag, vart kommer man? :)

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Kom till popexpressen nu

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Marre vi måste till grönan<3

10.
Din romantiska replik?
Om jag ber dig nu så vet jag att du kommer komma senare B)

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hm.Kanske inte. Jag minns inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0