Den här är ju bara för rolig :) måste göra om den.

Bläddra tryck ner knappen neråt i din inkorg och räkna till tio, det smset du hamnar på skriver du nedanför frågorna.

1.
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Kom till grönan :)
2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Va driv inte vem fan har sagt dt :O
3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Bussen går ju enda till dig :) <3

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Gröna lund :D

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hehe :) oki, låg faktist och funderade på om jag ska hitta på någon försenad present  till dig :)

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag hittade ditt nummer på en parkbänk...

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vart är du då?

8.
Vad vill du höra mest av allt?
jag tror det :) <3

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Kom te kimi

10.
Din romantiska replik?
vrf?

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
jag mena hej haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0