Älskar min mamma!

Mamma kom precis hem med ett solpuder ifrån rimmel london, åh, jag har längtat efter det pudret! Kärlek till min underbara mamma som ställer upp för mig, mamma glöm aldrig att jag älskar dig! Fan utan min mamma skulle jag fan inte vilja leva. Om du ser det här mamma så vet du att jag alltid kommer att älska dig och du är min favorit i vått och torrt, du är min förebild mamma! Även fast jag tycker att du är dum i huvudet ibland så älskar jag dej hursomhelst! Älskar dig mamma, Ingela Margareta Åhström.

Köpt på kicks för 120 kr


Ska fixa till i mitt rum nu, det ser ut som ett bombnedslag och sen måste jag plugga lite, ingen utgång idag tror jag eftersom att jag va sjuk imorse.. skriver senare,Pussar sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0