So dramatic!

Haha hela den här dagen har varit ett stort skämt.Alla har bara skrattat åt varandra.Alla tjejorna har flamsat rejält. Men fasen vad kul vi har, flummade efter skolan också. Carro gick hem ganska snabbt men vi andra stannade i skolan. Vi satt på toan alla fyra och när andra Carro släckte lampan började alla as grava. Sen snackade vi lite med Danile våran lärare, sen gick Dina hem och vi andra stannade kavr tills Daniles telefon ringde, typ en nokia med typ ingenting i, inte ens färgskärm. Hahah så alla gick ut igen, och när vi satt inne på toan så kom städaren och ba "vad du ville". Hahah sen sprang vi en bit och kom tilbaka. Då tar städaren händerna och skriker wää, så Carro som gick först blir skit rädd och hoppar bak och min näsa knäcks. Och sen gick alla hem. Hanna följde med mig till bussen, åh då hittade jag en turkisk peng, så efter mycket tvivel tar vi upp den och åkte till farsta C och växlade den, det blev bara 23 kronor, men fan vad kul vi hade!


Dina!

Carro Sa!

Carro J!

Hanna!

ÄLSKAR EEEEEER<3
Måste till rockville nu. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig me <3

:D

2009-03-31 @ 20:20:40
Postat av: carro j

men usch marre ta bort bilden på mig :p

älskar dig också <3

2009-04-02 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0