Fight!

Igår va ju jag och mina små söta tjejor på bio, vi hade super kul, massa flum på burger king. Bilder kommer, när dom andra lägger in  bilder. Men det roligaste och flummigaste av allt, va att när vi är på gina tricot vid NK så säger carro bion börjar om 20 minuter så carro och carro springer typ hela vägen till sergel och jag och hanna och dina garvar så jävla mycket och jag springer med mina ny köpta sol brillor och typ skriker -vad ska vi picka på idag då? Picka på servett ludd, ni kanske har sett den reklamen. Men iaf, när vi väl köpt godis och går upp till insläppet . Så står det ingen där, senare kommer det en SF människa och river våra biljetter. Så vi går in i salong 11 där en annan film precis slutat, så vi går in sätter oss och typ sjunger opera, precis när jag börjar sjunga kommer en städare in i salongen jag ba ursäkta men varför börjar inte filmen, då kommer vi på att klockan är 17.45 och filmen börjar 18.20, vi hade kommit en timme för tidigt. Hahahah men vi flummade loss, jag o carro spelade vänd tia. Efter bion kissade jag innan vi drog vidare mot donken och köpte glass. Haha bästa kvällen. Älskar er tjejer <3 Massor!

Nu ska jag iväg och sjunga på rockville, Jake har lagt sång på min låt! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0