Caroline Af Ugglas

Asså jag fattar att folk gillar henne mindre, men lixom att stå och säga att hon är äcklig fattar jag inte. Lixom om man inte gillar hennes låt,fine. Det skiter jag i men hur har man mage att sitta och säga fyfan hon är så jävla äcklig. Har ni som säger så ens träffat henne och fått uppfattningen okej hon är äcklig, sen går det rykten om att hon inte tvättar håret, ska  ni tro på allt pressen säger eller? nej, gör inte det hälften av allt som dom skriver är falskt, och alla som inte är dumma i huvudet fattar väl att hon tvättar håret? Inte med shampoo kanske, men med något annat som gör att hon luktar gott och är fresh, för att tror ni själva att hennes barn skulle få bo hos henne när hon är ohygienisk, nej absolut inte!, + att hon skulle väl fan inte ens få en kille då. Dåså hon är inte äcklig,ful,vidrig, ja alla själsord ni säger om henne,sluta bara upp! Alla tycker olika jag accepterar att ni inte gillar låten! Men det gör jag. Och jag säger inte detta bara för att jag gillar henne även om jag kanske inte gillar slipknot så säger jag fan inte att dom är fula, äckliga osv. För så mycket fattar jag att man inte beteer sig. Ush, bara små fjortisar som håller på så. Tack för mina små tankar. Hare bäst!

Åhh hon är ball när hon sticker ut  från allt de vanliga!



Så himla ball!

JAG ÄLSKAR HENNE!

Kommentarer
Postat av: Hanna

håller med!

hon är sig själv och hon är cool!

bra skrivet.kram

2009-03-28 @ 16:05:21
Postat av: Hampus Kärki

Jag håller inte med överhuvutaget.

Det är väl lika självklart att jag kan tycka att hon ser riktigt jävla vidrig ut som du tycker att låten är bra.

2009-04-09 @ 15:44:35
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hanna- jag vet :), kram kram



Hampus Kärki- Det jag menar är att folk får tycka precis vad dom vill, som det står ovanför,men det finns olika sätt att uttrycka sig på!

2009-04-09 @ 17:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0