Svar på tal!

Hur lång är du?
Jag är 165 cm lång

Vad gillar du att göra? :) Oj det finns mycket jag gillar att göra, men mest av allt är att sjunga se nåra inlägg över där jag har en video där jag sjunger. Men jag gillar också att umgås med kompisar och shoppa, resa är också trevligt :)

Känner du nån du tycker är bra på att sjunga? Vad heter han/hon/dem? Jag har ett fåtal, Petronella Gillgren, Veronica Thomsen är väl dom som har en fin stämma.

Vilken är din favorit låt? Har jätte många låtar, Gillar Stevie Wonder och Gavin Deraw, Veronica Maggio och Sonja Alden är nog favoriterna men det finns många och som ni märker är mi musikstil väldigt blandad.

Favorit-karusell på grönan!! ? Det måste vara Insane den nya på grönan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0