Skolavslutning!

Woooooohooooooooooo idag är det skolavslutning och jag håller ¨på att fixa i ordning mig, lockigt hår grå kofta och vit klänning. Allt är superbra för UTOM vädret, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh! Det regnar och jag ska stå ute och sjunga? Njaae, hoppas att dom har tält över scenen eller något! Aja, jag fick 400 kronor för att jag fick G i matte iallafall. Skönt att verkligen veta att jag kommer in på kulturama!

Jag lägger in ett smakprov på låten jag ska sjunga idag! :)







Hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: mette

gaah, gumman du är så sjukt duktig!!!

jag saknar dig som bara den.. kom upp hit nån dag på lovet? <3

2009-06-25 @ 11:24:08
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0