Hos bvän!

Hej hej alla fina läsare, jag har precis klippt Lauras hår, haha när man är så koncentrerad på någonting så börjar man att skratta lättare. Och fyfan vad jag garva,jag la mig ner på badrumsgolvet. Och Lauar stog och flippa på att jag as garvade.. Men iaf, jag fick tillbaka.. Laura noppade mina ögonbryn, och hon va också rätt koncentrerad så hon satt och skratta så att vi båda två skratta tillslut, men innan satt jag och försökte dampa på henne me jag lyckas aldrig fullt ut, för hon gör alltid nått roligt så att man inte kan hålla sig för skratt :D. Juste alla ni därute. Jag har pratat med min syo, jag kan byta gymnasium, ska gå frisör programmet istället! Snacka om kul lixom. Tröttnat på att sjunga så mina 320 (maxpoäng) på Kulturama var förgäves. :( Men men.. Snart ska vi sova tror jag, båda två är väldigt trötta. Skriver imorgon puss!


Älskar er! <33

Kommentarer
Postat av: Anna

DU kan ju fan inte ha MVG i allt?! :o

2009-06-14 @ 09:02:38
Postat av: Marlene

Anna-

ÖHM??? Nej jag har 200 poäng i grundskolan men om man söker estet så gör man ett färdighetsprov?? Så man får alltså en bedömning en siffra mellan 1-20 jag fick 20 man gångrar sin siffra med talet 16 och du kanske är korkad men 20 x 16 = 320, man kan också få 320 i grundskole betyg, alltså kan man max få 640 poäng, va det nå mer??

2009-06-14 @ 15:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0