Heej alla sötnosar!

Sorry jag ha rinte bloggat på år och dar, tänkte berätta att jag levde iaf. Igår var jag pappa  Gunilla och Laura i stan och kollade på Nationalfirandet, innan gick vi och åt på mandarin en super bra kina resturang!  Senare kollade vi på massa artister vid skeppsbron, pappa blev jätte ledsen för att han hade missat Veronica Maggio men tekniskt sett såg vi henne vid en resturang(det räknas). Sen va Agnes Carlsson där också vis scenen. Pappa berättade att några vid hans jobb roddar åt henne på sommaren, ska försöka fixa så att jag kan få följa med nån gång :), sen va det massa andra artister. Vi gick sen en sväng i gamla stan och njöt av lukten av belgiska våfflor. Vi köpte också glass i våffla. Vi gick på stockholms minsta gränd. Och lekte turister (eller terrorister som jag sa när jag var liten). Sen gick vi förbi affären jag piercade mig i, och där köpte jag örhängen.  Sen gick vi mot tunnelbanan och åkte hemmåt, Vad gjorde ni igår?


Maten


Gooooooood efterrätt!


Scenen


Gränden (kolla lampan längst upp,Gränden blir smalare och smalare för varje år)


Skriver sen :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0