Den fantastiska kvällen!

Tack tack tack alla i Trångsundskolan! Jag älskar er! Avslutningsfesten var verkligen något som jag aldrig glömmer och det bidrog ni till! Maten, kläderna, decorationerna och allting! Tack!


Ja ni som inte går i våran skola kanske vill veta vad som hände? ;)

Som dom allra flesta nior hade så hade vi en bal/middag. När vi kom dit fick vi samlas i trappan vid expridtionen och fick en varsin drink där stod en jätte duktig tjej och sjöng en massa låtar, senare föflyttade vi oss till matsalen där allt hände. Förrätten var redan serverad och det var bordsplacering, ni vet bordsherre och bordsdam ;).Haha, vi fick sedan sätta oss ner och börja äta sen var det ett antal tal som alla ville säga. Vissa var roliga andra sorgliga och ja lite blandade känslor. Jag lyckades hålla tårarna borta men sen när all mat var uppäten och det var dags för dans, så skulle jag sjunga Sista Morgonen,. Fick höra att det var många som inte kunde hålla tårarna borta och smink var lite överallt, när jag sjungit färdigt klarade jag inte mer jag började också gråta en skvätt, senare vart det party och alla dansade till och med dom blygaste på skolan... ;) det va kul att alla hände på. Senare mot kvällen drog alla mot kärringbadet, jag och Malin älskling klättrade med 10 och 12 cm klackar på berg och i skog, haha, killarna Malin, Bara vi som fattar, sssh a secret.  Aja sen drog vi och träffade alla ifrån skolan, vi försökte få igång en brasa som gick sådär haha men tillslut gick det! Senare fick jag skjuts hem av min mattelärare och Wilmers mamma. Tack!

Bilder kommer senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0