When you miss something

Imorgon har vi studiedag vilket innebär att vi börjar skolan på torsdag wiie, imrogon blir det eventuellt till att träffa Martin, får se I hope so, men man ska aldrig hoppas för mycket, haha jag tittade igenom ett häfte som man får i mörtvikskolan, där det bland annat står vad man gjorde på rasterna jag har skrivit det här det här gör jag på rasten, vi leker mini fullis vi bor i träd vi har jur mona är fullis hon är bra på det vi jör jätte fint i huset,, HAHHAHHAH jag skrev det när vi var åtta snacka om bra fantasi, nej men seriöst vi hade absolut roligaste klassen. Sen hade vi ju en mindre rolig lärare, Kajsa. Så himla seriös så jag vet inte vad,måste bara få berätta om dom här åren. Har glömt det förflutna och nu kom det upp. Pratade med Mona en barndoms kompis, jag satt och skrattade åt våra minnen, vi var helt vrickade både hon och jag, vet inte vart vi fick allt ifrån. Ne men sånt glömmer man aldrig, tänkte lägga upp en video som jag sjunger på, dock ganska mycket reverb och så men iaf. plus att det låter lite konstigt men men, ni hör väl lite hur jag sjunger, och ni som inte visste det så dödar jag för musiken, jag älskar det. Jag och Emelie har planerat en konsert i skolan som ska stödja rädda barnen eller bröstcancerfonden eller unicef. Vi tar betalt för inträde och så, och pengarna vi får in går till nån fond. Konsert menar vi på att vi kanske kör tio låtar och så, sen ska vi ha två förband, och eftersom våran skola är ganska så musikalisk så får vi säkert ihop nått, och sjunga och spela är väl det bästa vi vet i allafall The Wannabes. The Wannabes är mitt band, Alex på trummor Elsa på bas, Johan på gitarr och Emelie på synth. Och så jag på sång, skönt att vara ensam sångare så att man får sjunga hur man vill. Here is my cover!

Kommentarer
Postat av: miranda

alltså, du är bääst marre!

jag älskar att läsa din blogg,kan du inte skriva lite mer på den? saknar dig så jävla mkt marre!



pusss

2009-01-10 @ 17:09:29
URL: http://mmmiiiranda.blogg.se/
Postat av: Laura

döör för den här låten, och för dig,

Saknar dig gmn ses på fredag ait?:) <3

2009-01-12 @ 16:10:21
Postat av: didde

Hallå du sjunger fan falskt!

2009-01-19 @ 12:17:03
Postat av: Marlene

miranda- aaw gumman, jag har inte tid, jag har fullt upp hela tiden, Puss på dig!



laura-Älskar dig mer bästa vän. Jaaa det gör vi :)



didde- är du tondöv? inte min bästa inspelning OCH för mycket reverb men det är då inte falskt. Plus att jag var sjuk,(förkyld) nått mer?? jag bryr mig inte om din lilla åsikt får ändå så mycket respons, Så fuck you puss och kram!

2009-01-19 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0