En lista

1. Den sista jag kysste var... M
2. Jag lyssnar på... Musik dygnet runt
3. Jag pratar... ofta om roliga saker.
4. Jag älskar/tycker om... familj och vänner
5. Min bästa vän är... Laura och Emelie
6. Min första riktiga kyss var.... Minns inte
7. Jag avskyr när folk frågar...hur mycket klockan är och pekar på armen 
8. Kärlek är... en bra uppfinning
9. Någonstans, tänker någon på... någon
10. Jag kommer aldrig...sluta sjunga!
11. Jag är hemligt förälskad i... mjau
12. Sist jag grät var... igår, inget jag vill gå in på
13. Min mobiltelefon är... viiiiiiktig.
14. När jag vaknar på morgonen... sätter jag på snooze
15. Innan jag går och lägger mig... ställer jag mitt alarm
16. Just nu tänker jag på... M
17. Bebisar är... Mysigt, vill ha
18. Idag ska jag... mysa och glo på tv
19. Ikväll ska jag... det är kväll
20. I morgon kommer jag... gå i skolan och sova hos lala.
21. Jag vill verkligen vara... med honom nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0