A start of something new.



Har inte bloggat på ett tag nu men nu attans ska jag
ta tag i saker och ting, och sköta skolan osv. Ska
inte vara så sur hela tiden och upskatta saker som
man kanske inte märker är helt okej. Att man öppnar
ögonen och ser vad som händer i världen. Jag har
varit ganska instängd känns det som och nu ska jag
satsa 100 % på sången,folk tror säkert att jag redan
gör det visst med fem tider med musik i veckan, men
jag vet att jag kan så mycket mer, att våga dra på i
tonarten C trodde jag aldrig om mig, jag lär mig så
otroligt mycket. Men det här året nu den här terminen
ska allt bli så mycket bättre, alla ska få se nu jävlar.
Och jag hoppas också på idol, hade ju tänkt att söka
iår, men nu ska jag faktist sova , P o K   
                                                                                              På bild: Nella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0