Snöstorm?

Godkväll! Min dag började bra men slutade i fullständig kaos! Vi hade våra regelbunda lektioner tills klockan tre då vi slutade datakunskapen.. jag och Paulina började traska mot bussen, väl vid busshållsplatsen inser jag att min buss(742) som stannar utanför mitt hus precis är inställd. Men så kommer en buss som Paulina tar(744) då hon som vilken människa som helst går fram till bussen som stannar en bit bakom en där den ska stanna,den ändrar snabbt till ej i trafik,Paulina viftar med händerna och skriker öppna dörren, jag ser allt och ser också hur busschauffören sneglar lite åt ett annat håll. Tillslut öppnar hon dörrarna och Paulina frågar usäkta går den här eller?
Busschauffören: Jag vet inte?
Paulina: Nehe
Busschauffören: Vänta
Paulina: men ska du vänta här

sen åkte bussen iväg! MED ANDRA FOLK I??? :o

KOLLA SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖN?


min sko! Overknees höööööga!

Sjukt mycket snö !

Imorgon ska jag va med Matte och jag ska mula honom! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0