Idag!

Idag har vi varit på Bonniers Konsthall med klassen och tittat på en utställning om typ livsformer! Mycket balla konstverk enligt mej! Sen gick vi till ett grymt skabbigt café som jag satt och störde mej på,haha. Josefine och Emilia vet vad jag menar... Hehe så typiskt mig och klaga på saker och ting! Haha men sen blinkade jag lite till läraren och ba kan vi få gå? (aaaa) och jag är så bra på att smöra så att vi fick gå tidigare :) Så då åkte vi till Subway och käkade en meny var. Haha vi tog bussen mot st:eriksplan men den gick lite för långt så det skulle ta lika långt tid att gå.. Haha men lite motion skadar väl inte? ;) Sen satt vi där och tog det lungt och snackade lite, på väg hem såg vi Karro(nästan) det va inte hon! Väl hemma satte jag mig vid datorn och senare drog jag och mamma till skopunkten och kollade skor till mig. Hittade ett par grymt snygga! 500:- oäkta skinn.. Men men :) det funkar!

Imorgon är det sista dagen innan helg, skönt! Denna vecka ha gått väldigt fort! Men det är bara bra. Vad ska ni göra i helgen? Själv ska jag träffa min kompis Matte tror jag. Och sen ska jag vara i kista hos min pappa(eller Laura) det brukar ju sluta så ;D Haha.


Dom där skorna blev det(snyggare i verkligheten :) )
Som sagt 499:- Skopunkten



Hörs senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0