Färgat håret!

Resultatet får ni se i morgon :) Men det här var färgen! :D


Imorgon är det ju julafton och jag och min gandy ska till stallet och rida, det är våran tradition och plus att jag sover hos henne den 23 december varje år! Jag anar vad jag får i julklapp i år, en plattång,klocka och en kryssning med släktningarna. Men det är bara en liten del av mina paket. Jag har fått fyra julklappar idag också! :) Av mamma fick jag en ipod men fick skor innan också. Sen av min bästa vän Laura fick jag en midjekjol, en svart bas tröja och en kofta! Tack,tack, tack! Så jävla fina saker! Av mig fick Laura chips, ett halsband och underkläder! Nu är det den 24 december! Kisses  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0