Ben & Jerry in my heart!

Hejsan sötnosar, åkte till pappas jobb vid tre tiden och kom dit vid fyra tiden.. :) Väntade tills affären stängde och då tog vi bilden hem till kista och gick upp till food court där blev det taco bar och sen gick pappa på systemet och handlade cider! Sen blev det att gå hem och då satte pappa på, å helga natt på högsta volume ^^ Haha sen rotade jag i frysen och hittade en ben and jerry med smak av cookie dough. Hah den mumsar jag i mig nu :D Idag ska jag ut med min Laura och aa bara ta det lungt. Kanske busar lite också! haha nej då vi är skit lugna (not). Men nu känns det som att jag bara skriver massa skit här så ni får ett inlägg senare ikväll också! Kanske en video blog (?)

see u later aligator ;) Puusss

Kommentarer
Postat av: K E L L I

Hejsan ! :)

Just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna en super fin vinter design som jag har gjort. Anmäl dig på http://kellsi.blogg.se .

Ha en trevlig kväll !

kram kellsi

2009-12-04 @ 21:11:09
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0