Update från bilen här!

Hejsan jag sitter nu i bilen på väg in mot stan för att köpa lite grejs :D Typ isolering till mitt rum och sen kläder till kusinen Pernilla eftersom att hon ska praktisera som sostant i ett halvår. Jag tycker att hitlills har det varit kanon här uppe, på måndag börja skolan och allt börjar falla på plats! Jätte skönt. Små syskon överallt och det enda man hör är Marlene,Marlene och Marlene men jag tycker helt ärligt att det är ganska mysigt med barn överallt. Och det roligaste är att innan jag flyttade så sa jag såhär: Det kommer inte finnas snygga killar alla är skit fula där uppe.. Men helt ärligt så är alla snygga här. Nu börjar vi närma oss så jag måste gå men jag skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken stad bor du i nu?

2009-08-22 @ 23:36:03
Postat av: Marlene

Anna- Jag bor i en stad som heter Önsköldsvik, fast aa lite utanför det heter bjästa och ligger ca 20 min från stan :)

2009-08-23 @ 16:47:01
URL: http://aahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0