Update!

Hej alla fina människor, idag är Marre glad, sol idag igen! Wooho lyxliv. Igår va vi ute som ni vet, vi tog det bara lungt och fotade lite ni får se bilder i nästa inlägg. Jag sov hos Laua igår och Jainaba sov också, jag av helt död så att jag somnade fort. Dom satt och skratta åt något och dom störde mig inte alls... Hahahah. Och imorse när vi vaknade va vi ganska så trötta. Men jag skulle ju iväg och passa barn på abf huset  så det va bara att kliva upp. Där borta va det ganska lungt första halvtimmen va det inga barn sen kom det en del. Efter vi hade suttit där ett tag gick vi upp mot unga örnas distrikt och hämtade lite saker, sen gick vi tillbaka och åt på donken. Sen va vi i en parken med barnen. När alla barn hade gått hem så gick vi i stan ett tag, sen åkte jag mot kista igen, och nu sitter jag här Laura har precis sprutat rengörings medel i hela rummet , jag mår illa. Nu ska fixa oss för utgång och äta middag, jag ahr hört att det blir grillat kött!

Marlene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0