Take off your winter clothes!

Åh jag sitter här i skolan, vi har precis haft lektion. Vi fick sitta ute och läsa, goosh vad skönt det var. Solsken och allt! Så himla underbart. Vi låg på en sån där blå sand sak. Åh hur ska jag förklara, den är blå kanske en och halv meter bred och en halv meter hög. Det ligegr sand i, ifall dom ska sanda. Men ni förstar. Den låg vi och solade på, läste och hade det underbart. Man kände hur solen bara brände i hela ansiktet. Senare idag har jag musikfördjupning, då blir det låten Poison med Alice Cooper. Som ni kanske vet så kör vi bara covers i skolan. Men på Rockville så är det eget som gäller.
Sen ikväll är det inget bestämt. Det kanske blir att hänga med Emelie och vara ute och njuta av livet. Men vem vet jag kanske åker till Laura också. Som ni också kanske vet så är det påsklov för dom flesta här i Stockholm. Under påsklovet ska jag faktist inte åka någonstans. Lite ovana.  På lördag och söndag är det jobb som gäller. Jag ska passa barn på abf huset. Vi ska ju försöka komma iväg på peace and love festivalen. Nike och jag kommer äga, nej men fy fan vad kul det kommer bli! Du å jag Nike älskling. Sen resten av lovet ska jag vara på Rockville. Det är en musikfritidsgård, så alla ni där ute som gillar musik eller bara vill träffa nya roliga människor kom till Rockville måndagar- torsdagar ,18.00 -21.00.
 Jag hänger där varje dag, man har så himla kul. Och Jake (Jakob) som  han heter, en ledare där jobbar bara måndagar, tisdagar och onsdagar, men igår så skulle han hämta några saker där. Så när jag fick syn på honom så fick jag en chock och sprang och kramade honom. Han har föresten skrivit en jätte fin låt till mig. Morning glow heter den. Så himla bra! Lite i reagge stil, vi får se om jag spelar in den så lägger jag såklart upp den. Kärlek till dig Jaki, paki pancake. Sen finns det en hel drös med trevliga musik kunniga ledare. Håkan, Stefan, Andreas och Kristian. Kristian är förövrigt min mammas kusin, så lite släkt är vi. Nu ska jag gå ut och sola lite innan min musik börjar 15.10. Men kärlek sålänge. skriver ikväll.






 

Marlene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0