I hate this!

Hej alla läsare! Idag har det inte hänt så mycket imorse vaknade jag hemma hos Laura klockan nio av att mitt alarm ringde.Jag gick upp fixade mig och drog upp Laura för att hon skulle följa mig till dörren. Numera frågar vi inte ens om vi får slagga hos varandra,det bara blir så. Det är rätt kul faktist. Vid klockan tio så satt jag pappa och hans flickvän i bilen påväg mot landet som ligger fjorton mil från Stockholm. Det heter Jägaråsen som liger nära Kungsör som ligger nära Köping. Det va ju ett pogram där förut," en annan del av Köping" . Det ligger snett nedåt i detta avlånga land. Tillbaka till ämnet, när vi väl kom fram så åkte vi in på ica, jag köpte en Proviva, en frukt dryck som gör så att man tar upp mer järn och C-vitaminer. Den är sjukt god. Finns i olika smaker bla jordgubb. När vi väl va framme vid huset så tog jag det lungt, pratade i telefonen med Emelie. Efter det så fikade vi och det hände inte så mycket. När vi väl åkte hem stannade vi i västerås och åt på Burger king. Jag köpte en B-kool och det va inte det smartaste kan jag bara påpeka. Jag fick för nån månad sen reda på att jag är laktosintolerant och det tänker jag oftast inte på och nu sitter jag här med händerna på magen, känns som att jag ska dö! Usha, inge skönt.

Bilder:




1, Vår blommor jag hittade när jag utforskade landet efter en vinter.
2, Våran sjötomt, den är underbar!
3, En prickig badboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0