Hallå där!

...Köp blåbär, Hur mår ni? Jag har inte bloggat på ett tag nu, jag har flyttat och pluggat en massa! Juste jag har övat på låtar också. I fredags efter mitt inläg om stress så va jag och mötte upp min älsklings Laura i sollentuna, sen gick vi hem till henne och käkade hamburgare efter det så va jag tvungen att åka hem till mamma och hämta lite saker när jag ändå va här i trånkan så tog jag det lungt på rockville ett tag, sen drog jag hem fast jag egentligen skulle hem till pappa men jag orkade inte och den ere läskigt att åka på kvällen vid elva. Så jag åkte hem till mamma och började packa upp mina saker i mitt rum innan Martin började messa med mig och sen bestämde vi att vi skulle mötas i älvsjö men tåget eller bussen kom inte så att sötnosen kom och hämtade mig i skogås, vi hade det super hela den kvällen. På lördag morgon käkade vi lite frukost innan Martin skulle simma och jag hem och fixa mig inför grönan som jag drog till senare på eftermiddagen. Ja, såklart jag åkte den nya, den var super rolig! Söndagen åkte jag tidigt på morgonen in till stan för att möta upp Linnea, vi som skulle åka ut till djurgården och kolla till grönan, det va proppat med folk man kom inte fram nånstans, ush jobbigt när dom precis har öppnat, efter det så insåg vi att vi aldrig skulle komma in där. Så vi satte oss vid ett hamburger ställe mittemot folkmassan och jag åt en korv. Sen kilade vi iväg till bussen och åkte till kista för att hämta upp ett åkband som låg hemma och väntade på nån av mina homies, men nej ingen orkade åka med oss, så vi begav oss vidare till norra ban torget och sjöng lite eller vi åt take away mat. Kyckling jordnötssås med ris, vekligen super gott! Eftersom mitt underbara kusinbarn också va där drog jag med henne och Linnea till grönan. Fortfarand massa rondoms som inte vet vad guldkort är, det va donken dag så att alla som är medlem i donken klubben fick typ åkband. Sen har det inte hänt så mycket mer.Juste idag köpte jag ett nytt busskort , ett nytt accesskort. skit lla.Imorgon är det trångsundsskolans kväll,kom och kolla! :) Nu ska jag dusha och mysa med tvn. Kärlek till er!

Insane den nya karusellen på grönan!                                      Nya access korten, mitt är blått (turkost)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0