Dagen började bra men slutade kaos

Jag gick hem från skolan tidigare idag eftersom att en av mina lärare är riktigt sjuk i huvudet och för att jag kan aldrig andas och känna att jag lever. Läxor prov och uppsatser bara svämmar över mig och jag kan inte andas med denna pollen . Jag drunknar i läxor nu. Därför tyckte jag att det bästa för mig va att gå hem plugga hemma och ta det lite lungt. Få andas och känna att jag lever. Då kan man fråga sig men har inte alla i min klass lika mycket plugg? Jo det är sant det är många som inte får andas emellan svängarna, men som kanske inte blir orättvist behandlad. Som kanske inte är mitt upp i en flytt, deras grejer kanske inte är nerpackade i massa kartonger i mitt fall en del material till skolan. Alla har väl olika skäl till olika saker men just i dag kände jag för det här och det blev så! Ikväll vet jag inte vad som händer det blir väl mer plugg för att jag måste verkligen plugga. Imorgon skulle det blir grönan och köpa mitt förbannade guldkort men det får bli i veckan. På söndag är det örnboet och öva igenom låtar till första maj. Nu måste jag plugga, ses senare hunnies!

* * *

Strålande sol!



Kommentarer
Postat av: miranda

hej gmn!

saknar dig så jävla mkt, och vad fin du är!



kom tbx te umeååå!!:(

2009-04-24 @ 23:07:30
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0