07/ 04 /09

Har inte bloggat ordentligt dom senaste dagarna.. Men nu så ska ni få veta exakt vad jag har gjort, igår så va jag i farsta centrum med Dina och Carro. Vi gick runt där ett tag, sen upptäckte jag att jag glömt mina pengar hemma, så jag blev besviken på mig själv och vi åkte hem till mig och hämtade dom. Sen så gick vi runt där lite till och jag köpte jordgubbar och lite mer frukter som jag åt till middag. Jag gick till rockville och satt där, alla va jätte konstiga igår på rockville, okej jag med, men.. Så vid klockan sju när vi skulle börja repa så åkte jag hem och hämtade en tröja som jag hade lånat från rockville. sen så missade jag en buss när jag skulle tillbaka så bussen som går en kvart efter i vanliga fall, dvs innan klockan sju halv åtta inte gick fick jag gå till trångsund från skogås, det är inte långt men när man har gått ett tag i farsta känns det i bena. Så efter rockville klockan nio, tog jag och ledarna där tåget mot centralen och sen bytte jag tunnelbana mot kista. Sen trallade jag hem til Laura, där Krisitna och Laura satt och kollade på en ur dålig film, (kommer inte ihåg vad den heter). Vi gick ut med Alavar och kom hem och gick å la oss. Idag på morgonen så gick jag ut med Alavr igen och Laura gjorde vofflor. Vi käkade sen gick jag till pappa och gjorde mig i ordning. Så kom Laura och vi smörjde in oss med brun utan sol som jag inhandlade igår. Så lyssnade vi på musik och tittade på The hills. Och så drev vi med människor från min balkong. Sen gick jag och hämtade min telefon på the phone house. Den har vart inne i sex veckor nu, med tre olika fel varje gång.. Trött blir man på dom. Så följde jag med Laura till tandläkaren. Nu sitter jag här och ska strax äta middag.

Marlene

Kommentarer
Postat av: mette

marleneeee, jag saknar dig!!! :( :( :(<3

2009-04-07 @ 18:52:59
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0