mässan idag igen?

Jag hade tänkt att dra till mässan igen, det är super kul och idag ska det bi minst lika roligt som igår, jag väntar fortfarande på att www.hejnella.blogg.se lägger in bilderna från igår. Glöm inte att kolla in hennes blogg ,den är super :) Men tänkte också tipsa om min bästa väns blogg www.oiiew.blogg.se hon har nyss börjat  skriva men hon är på g, jag och Kristina drar väl till mässan idag, kanske blir nån mer, who know? det är höstlov och allt rullar på, mycket läxor. Jag har en skrivning om etik och moral, TRÅKIGT! Jag snackade med CJ igår ,han var ovanligt snäll mot mig.. Äsh han kankse har  humorsvängningar. Han är i alla fall väldigt rolig. Jag hade tänkt att rulla dit senare ikväll och mysa där. Men han kunde tydligen inte vänta, Care? eh pallar inte bry mig, men en blogg som är as bra också är www.majshell.blogspot.com måste dra, kisses

Kommentarer
Postat av: Alisa

va e de för mässa:)

2008-10-27 @ 00:15:39
URL: http://misslaisa.blogg.se/
Postat av: marlene

Det är Beauty 08,en mässa om skönhet :)

2008-10-27 @ 00:19:52
URL: http://aahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0