Ja mässan idag.

Tack nella för en underbar dag! DU ÄR ALLDELES FÖR UNDERBAR! Gumman du betyder mycket för mig, jag och nella var på Beauty Mässani Kista. Det var super kul, massor av gratis saker och det var underbart. Länge sen jag hade så här kul,och det var värt smärtan i kroppen efter allt bärande på kassar. Vi träffade Linda Rosing och Blondinbella. Det kommer in mycket bilder sen, jag kan säga att jag var mycket snurr där inne i mässan,en massa montrar överallt. Och man fick gratis energidricka, jag käkade inget så att med en massa energi dricka blev jag rejält yr. Svimm färdig, och utställarna måste ha undrat vad vi höll på med där i montrarna när vi hämtade samma produkter 33 gånger.men men inga man kommer träffa vardagligen. Vi fick gratis hårfärg och hårspray, snacka om att  mitt hår kommer vara fint senare ,
det var väl min dag, tänkte berätta att jag vet världens finaste kille.Han heter Adam och gör skit bra beat. så det är ett plus på honom. Han är musikalisk, and me like. Eftersom jag också sysslar med musik.  Detta blir ett blandat inlägg. Jag hara haft en massa bloggar men nu när nella har gjort min blogg så fin så ska jag satsa på denna!, och ska få många besökare.  Bilder från dagen kommer in sen när nella lägger in sina som hon tog med sin kamera. tänkte också berätta att jag spelade in en låt i söndags. Och den blev bra, ska försöka göra en video till den och lägga in på you tube. Men det får bli om ett tag, ska be nån om hjälp. nån som kan? jag skulle vara grymt tacksam. Och den som skulle kunna hjälpa mig skulle vara guldvärd Kommer bilder sen, kisses

Kommentarer
Postat av: Adam

haha, där är ju jag ju:P

men ja kan redigera musikvideos:P

2008-10-25 @ 18:07:26
Postat av: Styckeindelning plx!

WALL OF TEXT CRITS YOU FOR 1441 DAMAGE!

2008-10-25 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0