Första inlägget med någon mening

Först vill jag tacka nella för en jätte fin header,Tack gumman,min dag har vart ganska okej,dvs. började nio var i skolan i två timmar. Sen hade vi rast och efter lunchrasten åkte vi till natur historiska museét. inte så himla kul blev mest att kryssa i några rutor, jag har ju som sagt ämnes fördjupning idag så jag fick gå en timme innan alla andra. Åkte hem själv och trallade mig upp till skolan med Ipoden till hands. Vi bestämde en ny låt på musiken och jag blev grymt besviken. Inte min stil av musik. Men det ända man kan göra är att bita ihop.. Jag och Nella är med i två band, vi är nu med i unplugged också. Det blir underbart, nellas och min röst kan passa bra ihop. Nu ska jag vara lite social med pappa och käka gott, Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0