Natt Café är mysigt.

Igår kväll kom Martin och hämtade mig i Kista,planerna blev ändrade,och vi åkte till stan tillett mysigt natt café, det blev bara en cola för min del, gillar inte att äta sött på kvällen men det gör Martin,för honom blev det en blåbärspaj och nån slags kaffe men ändå inte, vi satt på cafét en stund sen gick vi en "promenad" vi gick en liten omväg till bilen. Sen blev jag hem skjutsad efter en del felkörningar, men det var för att Martin inte ville lämna mig, eller aa det var hans ursäkt. Sen kom jag hem till Laura som jag sov hos, låg och smsa med Martin till halv fyra tror jag klockan var, sen somnade både han och jag,Laura sov redan som en stock, Mysig kväll/natt idag har jag bara tagigt det lungt sjungit städat packat upp.Och Martin vet jag inte alls vad han gör för att han svarar inte i luren, han fifflar säkert med något, Så Martin om du ser det här ring mig. Nu ska  jag lägga mig och kolla film, och vem vet kanske träffar jag Martin senare, P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0